MOTİF ETKİNLİĞİ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
MOTİF ETKİNLİĞİ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Kasım 2012 Pazartesi

BAHTANİYE YARILANDI

Motif bahtaniyem yarılandı bile. Üstelik olduğundan daha büyük görünmesi için de şööyle uzaktan çektim, ordan çektim, burdan çektim, renkler anlaşılabilsin diye biraz da çabaladım. Sonuç arzu ettiğim kadar iyi olmamakla beraber, şimdilik elimde bu fotoğraflar var. 




10 Ekim 2012 Çarşamba

TAM GAZ İLERLİYORUM

İlk defa olarak eşime bir şey yapıyorum galiba. Örgü kazak veya hırka giymez. Atkı kullanmaz, şapka takmaz. Her sene, pazardan veya yol üstü tezgahlarından bir iki tane şapka ve eldiven alıyorum. Ne olur ne olmaz, Allah korusun, yol kapanır, lastik patlar, ihtiyaç olur diye. Her seferinde de, kışın sonuna doğru kesinlikle hiç giyilmeden ya kaybolmuş ya da kullanılamaz derecede kirlenmiş oluyorlar, arabanın orasında burasında sürünmekten. Bu kadar az ama hor kullanılmış olan bir şeyi de örmenin anlamı yok diye düşünüyorum.
 Motif etkinliği başladığında, ona akşamları koltukta kestirirken kullanması için bir bahtaniye örmek aklıma geldi. Şimdilik ancak bu kadarı birleşti. 
 Hediye gözünün önünde örülüyor ama böyle bir bahtaniyesi olacağından henüz kendisinin haberi yok. 




3 Ekim 2012 Çarşamba

SALONUMUN SON DURUMU :))

Motifleri ortaya döktüm. Bir öyle yerleştirdim, bir böyle yerleştirdim. İçinden bir kısmını aldım etraflarını lacivert iple dolandım. 
Son durum şudur ki, şimdilik nasıl birleştireceğimi ben de bilmiyorum. Ama vakit kazanmak için şimdilik bir kısmının etrafını lacivertle çerçeveliyorum. İlham perim gelince bana ne yapacağımı söyler zaten, hiiiç endişem, acelem yok. Yine de birazdan, bir kareli deftere bir kaç deneme çiziktirebilirim, bir exel tabloyu renklendirebilirim, motifleri başka bir şekilde dizebilirim, hepsini toplayıp kutuya doldurabilirim, aynen gördüğünüz gibi hepsini halının üstünde bırakıp hazır gecenin bir yarısı da gelmişken yatabilirim. An itibariyle uyku sersemiyim, kendime kefil bile olamıyorum. Olsun, ben hayatı zaten hep böyle sürprizli seviyorum. O kadar plansızım ki, kendim bile, kendim için bir sürprizim bu aralar. Günlerin getireceği güzellikleri birlikte görmek niyetiyle..

TÜM MOTİFLERİM GELDİ

Geçen hafta gelen kargolardan biri de sevgili Naile'den idi. Üstünde bir kaç çeşit işi aynı anda yürütmeye çalıştığım için her daim dağınık olan masamı şöyle bir toparlayıp paketleri açtım. Pofuduk pofuduk örgüsüyle mavi motiflerim gelmişti. 
Ayrıca bir bozuk para cüzdanı,bir şal ve bir de duş jeli geldi. Çok şekerler değil mi? Renk uyumu da süper. Muhakkak benim mavi motiflerime uygun olmasına çalışmış. 
Etkinliğin ilk ayı, kendimi çok özel hissettiren arkadaşlarıma çoook teşekkür ediyorum. Hem ellerine sağlık motifleri için, hem de güzel hediyeleri için gönüllerine sağlık diyorum.

28 Eylül 2012 Cuma

MOTİF BAHTANİYE

Perşembe günü kargocular evde bulamayınca beni, kargomu işyerime getirdiler. Hemen oracıkta paketleri açtım. Arkadaşlarıma da bir yandan durumu izah ediyorum: "Efendim, biz internetten bir grup hanım bahtaniye örüyoruz, her ay bir kişiye 25 motif gönderiyoruz, 4 ay sonunda bir bahtaniyemiz oluyor" falaaaaan filan.
Arkadaşlarımın bu taraklarda bezi yok. İlginç buldular. Onlara göre bir iş olmamakla beraber, en azından benim heyecanımı anlayabildiler. 
 Şu paketin içinden çıkanlara bakıp da heyecanlanılmaz mı? Sadece motif gelmemiş ki, el yapımı bir külah içinde şekerler,
 Güzel bir kolye, küpe, kitap ayıracı, anahtarlık ucu (veya nereye takarsan onun ucu), buzdolabı magneti...
Hatta eve gelip buzdolabı magnetimi hemen yerine taktım. Artık eksikler listesinin yanında bana sevimli sevimli bakan bir tombalak var. Sanki bana "Dolap tamtakır yine, alışveriş yapman lazım" der gibi gülümsüyor. 
Sevimliliğe bakar mısınız? 
Teşekkürler sevgili alonenes. Ellerine sağlık.

21 Eylül 2012 Cuma

BOŞ DURMUYORUM

Farklı göründüklerine bakmayın, hepsi aynı boyda. İplerimi Afyon'da bulamayınca Nakonun sitesinden getirttim. İlk siparişimde yeteceğini düşünerek, gerekli renklerden birer tane aldım. Bir yumak iple ilk ay öreceğim arkadaşa ancak 14 veya 15  tane motif örebildim. İkinci yumaklar gelinceye kadar diğer renge geçtim. Ondan da 14 veya 15 tane ördüm. Sonra üçüncü aya geçtim:))    
Neyse ki bu arada ikinci siparişim geldi. Daha önceki siparişte kendime aldığım birleştirme rengi sitede göründüğü gibi çıkmayınca, daha fazla riske girmemek için lacivert ip de yazmıştım. Onlar da geldi. Yine bir sürü ipim oldu. Bu arada kendimle ilgili teorim kanıtlanmış da oldu: Ben güzel bir malzeme bulunca kontrolünü kaybeden bir insanım. Benim olsun istiyorum. Nakonun ürünler sayfası bana nasıl işkence oldu bilemezsiniz. Allahtan hala aklım başımdaydı da, o, fazladan bir şey örmeye vaktimin bile olmadığı, hepsi birbirinden güzel iplerden almadan durdurabildim kendimi. 
Alttaki fotoğrafı da morun rengini görmeniz için yayınlıyorum. Çünkü üstte çok karanlık çıkmış. Açık yeşil, aynı zamanda benim renklerimden de biri. Aslında düşündüğümden daha cırtlak bir renk ama bütünün içinde düşünmek lazım. Hepsi de çok hoşlar değil mi? Bakalım birleştikleri zaman nasıl görüntülere ulaşacağız?

15 Eylül 2012 Cumartesi

KREM RENGİ MOTİFLER

Sevgili alonenes'in düzenlediği motif etkinliği faaliyetimizi bilmeyen kalmadı artık. Geçtiğimiz hafta ikinci motiflerim geldi. Beraberinde bir de hediye çıktı koliden. Müthiş pastaları, güzel kekleri ve lezzetli tarifleriyle, fazla kiloların korkulu rüyası ve tehlikeli bir blog olan sevgili fidaneli, şıkır şıkır bir şal örmüş, zarif de bir not iliştirerek göndermiş. Çok beğendim. Kışın bol bol kendisini anarım artık.