30 Eylül 2011 Cuma

BEYAZ BAHTANİYE

Epeydir sayfamı yenilemiyordum. Çok sıkıntılı günler yaşadık. Sevgili dayıcığımı kaybettik, genç denecek bir yaşında. Allah rahmet eylesin.

Ama hayat kalanlar için devam ediyor. Acıkıyoruz, susuyoruz, uykumuz geliyor, yiyoruz, içiyoruz.

Uzun zamandır ses soluk vermesem de benden ümit kesmeyenler varmış. İzlemeye almışlar. Pek sevindirik oldum. Bu renkli yazıyı onlara gönderiyorum. Hoş geldiler, sefa getirdiler bloğuma.


Görüldüğü gibi, bahtaniyem devam ediyor, gittikçe büyüyor.








5 yorum:

  1. başınız sağolsun ablacım.dediğin gibi ne kdr üzülsek de bir şekilde yaşamaya devam ediyoruz...biz öldükten sonra da geride kalanlar için aynı şey olacak...
    battaniye çok güzel olacak.renkler çok uyumlu.kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun, Allah Rahmet eylesin.
    Genç birinin kaybı çok daha fazla üzüyor ama dediğiniz gibi hayat devam ediyor, kalanlara sabır diliyorum...
    Buna benzer bir yer minderi örme hevesindeyim ama elimde ki bir sürü iş yüzünden başlamayayım demiştim, şimdi bu güzelliği görünce başlasam mı ki acep :))

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun. Rabbim, geridekilere sabır ve uzun ömürler versin.Acı ve tatlı günleri ile hayat işte...Devam edecek...
    Büyüyen güzellik diyorum bahtaniyene.Ellerine, gözlerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Başın sağolsun Sevgili Nurten, ben de bu yıl dayımı kaybettim 10 Kasımda senesi geliyor bile. Allah sana ve ailene sabır versin. Genç olunca daha bir başka oluyor acısı diğeri sessiz kabulleniş. Örnek çok güzel çok sevdiğim bir motif lakin ben uzzzuuun işlere gelemiyorum hemen bitsin istiyorum , geçen yol balpetek şeklini yapmıştım buna benzer bir motifin sonra hepsi lavanta kesesine dönüştü:))Sen bayağı kolaylamışsın hem oyalanırsın da ha gayret, ben bir tane bitirebilsem evladiyelik olacak ama nerdee:)

    YanıtlaSil
  5. Nurtencim, başınız sağolsun....

    Battaniyen negüzel oluyor, tez zamanda biter inşallah :)

    YanıtlaSil