21 Mart 2012 Çarşamba

YENİ HEYECANLAR VAR

Asıl mesleğimi icra ederken işler sarpa sardığı zaman kendimi hobi dünyasına vuruyorum. Geçmişte bu sebeple, kimi zaman dikiş diktim, kimi zaman örgü ördüm, kimi zaman kırkyama yaptım. Bazan işler öyle çok sarpa sardı ki, "terziyim" diye geçinenlerin yarısının fazlasından daha iyi dikiş dikmeye başladım:) Sonunda dikiş makinam arızalandı. Yenisini henüz alamadım, ne alacağım konusunda kararsızım. Ben de heyheyleri dağıtmak için birkaç blogda görüp özendiğim goblen işine merak sardım. internette araştırdım ve http://www.goblen.gen.tr/default.asp adresinden 3 tane goblen aldım. Site sahibi çok ilgiliydi ve benim internet bağlantımla alakalı olduğunu düşündüğüm bir sebeple ödemeyi o an için yapamamış olmama rağmen kargomu gönderdi. Ödemeyi ancak birkaç gün sonra yine internet üstünden yapabildim. Pazartesiden beri de işten biran önce çıkıp, yemeği, derleme toplamayı bitirir bitirmez goblen başına çöreklenmeyi iple çekmeye başladım. 3 günde aldığım yol aşağıda:)
Aşağıda da 2 model daha var, işlenecek.
Ayrıca bahsettiğim sitede değil de başka bir goblen sitesinde bunlarla aynı havada, pembeli bir goblen daha buldum. Onu da getirteceğim. Sonra işlemeler bitince çerçeveletip üst kata çıkan merdivenlerde sergileyeceğim.

3 yorum:

  1. ahh bende benimkini bitirsem bi :(

    mavi menekşeliyi çok beğendim ben :)

    güzel güzel işleyip güle güle kullanırsın inşaAllah...

    YanıtlaSil
  2. Ohh ohhh kolay gelsin, ilki bitince 2.si üçüncüsü derken fena bişi bu goblen işi:)

    YanıtlaSil
  3. Ooo hepsi çok güzel .Kolay gelsin.

    YanıtlaSil