26 Nisan 2013 Cuma

AZ KALSIN TEYZEMİN YENİ BİR BLUZU DAHA OLUYORDU:)

YKM'nin, büyük beden reyonunda buna çok benzeyen desende bir bluz denedim. Büyük bedenin en küçüğü, genellikle olduğu gibi yine büyük geldi, alamadım. Yeni açılan kumaşçıda da tesadüfen bu kumaşı bulunca hemen üstüne atladım. Beğendiğim bir tişörtümü kalıp olarak kullandım, diktim. Yakayı fazla oymuşum, bedeni de biraz fazla tutmuşum. Almadığım o büyük beden buluzun hayaleti eve kadar beni takip etmiş gibi oldu.
Hiç sevmem bozuk bir şeyi düzeltmeyi. Atmaya hazırlanıyordum, teyzeme uyacağını düşündüm. O kabul etmese de benden bir beden kadar daha geniş:)   
Sonra düşündüm; "hadi kızım, o kadar emek verdin, azıcık daha uğraş, toparla şu buluzu!" dedim. Tabi "inanırsak olur Nurten, sen bunu yaparsın, başlamak bitirmenin yarısıdır" gibi basma kalıp laflar da zihnimde dans etti beni sinir edercesine.
Yakanın orta noktasını belirledim. Omuzla ön orta arasına, iki tarafa ikişerden dört tane pens attım. Pensi hem buluz parçasına, hem de yaka pervazına çektim. Ön ortaya doğru ütüleyip yaka pervazını geri katladım ve incecik dikiş geçtim.  
Bence biraz daha yanlardan içeri girmem gerekecek. Olsun, yaka biraz toparlandı ya, gerisi kolay artık.   

8 yorum:

  1. ne güzel olmuş bence, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. bence de çok güzel olmuş. bozuk şeyleri düzeltmeyi ben de sevmiyorum, daha çok vaktimi alıyor.

    sevgiler

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Aslanım Nurtennnnn,kim tutar seni.Verme teyzene sen giy,güle güle giy:))

    YanıtlaSil
  4. Bence hoş olmuş. Kumaşı bulmanda çok isabetli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. hahaha bayıldım teyze anne yarısıdır lafına inat başlamak bitirmenin yarısıdır demişsiniz ama ben olsam bende derdim kumaş harikaymış ve sonuçta uğraştırmış ama güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. güzel bir konu başlığı olmuş beni gülümsetti, bluzda çok hoş tam giy çık tarzında, iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  7. ne vermesi çok güzel olmuş ,bu arada sen büyük bedenin en küçük bedeni bana oluyor desende ,bayagı bir zayıflamışsın burada bile ,ki şimdi diyetteysen daha neler gider senden .
    kumaş çok güzel nurten bulursan devamını al güle güle kullan beyaz pantolonlarınla hayal ettim çok hoş durur

    YanıtlaSil