22 Haziran 2015 Pazartesi

TAKİPÇİLERİM BENDEN ÜMİDİ KESMİŞ :)

Epey bir süredir sesim soluğum çıkmıyor. Elbette evde boş boş oturmuyorum, dikiş diktiğim de oluyor, örgü ördüğüm de, kitap okuduğum da, yemek yaptığım da. Ama hepimizin zaman zaman girdiği sessiz moda ben de uydum. Blogdan hiç bu kadar uzak kalmamıştım galiba. Benden ümidi kesen bir kaç takipçim ise kapıyı çarpıp, çekip gitmiş:) Üzgünüm onları bunu yapmak zorunda bıraktığım için. Ayrıca gidenlere, artık bloğa dönme vakti geldiğini bana hatırlattıkları için teşekkür de borçluyum. Tabi bu suskunluk devresinde arayıp soranlarım da oldu; özellikle sevgili hulelacığım'a hassasiyeti için teşekkür ediyorum.   
Evdeki iplerle başladığım bir bebek battaniyesi daha... Pembe ip bitmeseydi, şimdiye tamamlanmış olacaktı. Eski ipçimden, firmanın o numaranın rengini değiştirdiğini öğrenmem büyük bir şok oldu benim için. Ama depoya bakacağını söyledi, bir ümit var yani tamamlanması için. Oldu oldu, olmadı kırlent yaparım ben de, "demokrasilerde çareler tükenmez" demişti Rahmetli Demirel, bir zamanlar. Kendimi harap mı edeyim yani :)
Bir daha bu kadar ayrı kalmamak dileğiyle, hepiciğinize sevgiler, saygılar, selamlar, hayırlı ramazanlar diliyorum. 

21 yorum:

  1. Ah Nurten ah ,sonunda farkettin çok ihmal ettiğini...Ben bu sefer herhalde vardır bir bildiği ya da yoğunluğu dedim pek seslenmedim,,önceki suskunluğunda rahat bırakmamıştım seni :)) Azıcık gözden kaybolana hemen mesaj yazıyorum ne oldu,niçin yoksun diye..Sonra da kızıyorum kendime,herkesin bir bildiği vardır diye...Ama seni sıkıştıranlar iyi etmiş teşekkürler onlara....Hoş geldin arkadaşım :)) battaniye de örmüş,boş da durmamış,ellerine sağlık,ipin devamı da bulunur ümit ederim,güzel ramazanlar diliyorum,sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim, sağol hakikatli arkadaşım. Hemen fark etmişsin yazı girdiğimi. İşlerim o kadar yoğundu ki, bu bir kaç ay nefes alamadım desem yeridir. Eve gelince de yazmak için hiç keyfim olmadı. Ama şeytanın bacağını da bir kırsam iyi olacak galiba. Yeniden teşekkür ederim güzel mesajın için. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Tekrar hoş geldiniz Nurten hanımcığım,geçen gün kulağınızı çınlattım.Sevgili Funda hanıma puantiye kraliçesi ünvanını verdim,kendisine de dedim ki bir siz bir de Nurten hanım,ikiniz de puantiye kraliçelerisiniz.Yani yeni puantiyelerle bekliyoruz sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Hanımcığım çok teşekkürler, öyle kraliçe falan? Valla insanın gururu okşanıyor :) Hani dikeceğim yoksa da sizin için puantiye bir şeyler dikeceğim en kısa zamanda. Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  3. Giderken de dönerken de hafta sonuydu.El sallayıp geçtim hastanenin yanından cancağızım. Geçen yaz uğramamızı anıp hüzünlendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nalan Ablacım evim hastaneye çok yakın, bir alo deseydin, gelir seni alırdım. Bir gece dinlendirirdim, öyle gönderirdim. Ayrıca geçen sene iyi ki uğramışsınız bence de. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Nurtenciğim,bir dahaki geçişte öyle yaparız artık. Keşke bilseydim :)

      Sil
  4. Nurten Hanim calisiyor, örüyor,dikiyor, pisiriyor. Diktiklerine orduklerine sahidim:))
    Bulamassaniz ipten haberim olsun. Burada bol turk mali ip var, cogunlukla alinip stoklanir sat sat bitmez demisti birisi bana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be, ne komik olurdu ama Belaruslardan ipimin devamı geliyormuş :) Canım çok tatlısın, dergilerini gönderdin, ipleri de muhakkak gönderirsin, bilmez miyim? Ayrıca, ben şeytanın bacağını kırdım, sahalara dönme sırası sende :) Sevgiler.

      Sil
  5. Eh iki puantiye kraliçesi birer puantiyeli maksi etek mi patlaksak şöyle. Hazır Sevda hanımcığım bize bu ünvanı vermişken baştan aşağı puantiyeyebatmamız lazım. Bloğunuza tekrar hoş geldiniz. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlatalım Funda Hanımcığım, patlatalım gitsin. Hatta bir dahaki safere etkinliğimizin konusu puantiye mi olsa acaba? Ben azıcık yoğun bir sene geçiriyorum, belki bir ev sahibi buluruz bu konuda kendimize :) Neyse, ben attım fikri ortaya belki bir sahiplenen çıkar :) Sevgiler gönderiyorum size.

      Sil
  6. Canım arkadaşım hoşgeldin. Sabırla bekledim. İş hayatındaki yoğunluk nedeni ile ferahlaman için dua bile ettim . Boş durmadığını da tahmin ediyordum. Ben sık sık ziyaretine gelyordum.
    Güzel paylaşımlarını, nüktedan yazılarını özledik.Tekrar hoşgeldin.Gönülden en derin sevgilerimle sağlıcaklakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne kadar iyisin, galiba dualar yerine ulaşmaya başladı. Bu sene birlikte çalıştığım arkadaşım tayinle gitti. Yerine de kimse gelmedi. Hakikaten zorlu bir 5-6 ay geçirdik. Neyse, haftaya alarm seviyesinin turuncudan kırmızıya döneceğini umuyorum. İnsanın başkalarına yaptığı duanın kabul olduğu söylenir. Sana da dua gönderenler çok olsun, çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  7. Sonunda yeni bir yazı geldiii. Inşallah ip bulunurda battaniye biter çok güzel olmuş. Bitmezsede kirlent olabilir gibi duruyor. Yada beyaz iple etrafı donulerek buyutulebilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi ihtimal dahilinde ama ip o kadar münasebetsiz bir yerde bitti ki, battaniye olmaz ancak kırlent olur, senin de dediğin gibi. Ama ben ipi bulmayı çok istiyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  8. o zaman tekrar merhabaaaa.....
    motifler için dert etme bence bir açık tonunu alıp dışındaki motifleri farklı yap bir açık tonu ile de kanar kısımlarını yani ortadakiler koyu dışa doğru açık renk olsun ..

    muckkk♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'üm gelmiş, hoş gelmiş. Napıcaz şeker biz bu kadar battaniyeyi? İkimiz de örüp duruyoruz? Ama ne güzel değil mi, rengarenk, şeker gibi şeyler. Hele de ilk başlangıcı... Sevgilerimi gönderiyorum sana..

      Sil
  9. Hoşgeldiniz
    Bebek battaniyenizin etrafında farklı renkler kullanabilirsiniz.Açık pembe yada rengarenk ipler.Yarım kalmasın bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah arkadaşım, çok teşekkür ediyorum, önem verip mesaj yazmanıza. Çok memnun oldum. Değerlendireceğim fikirlerinizi. Sevgilerimle.

      Sil
  10. Tekrar hoş geldiniz! Battaniyeyi de farklı tonlarda hatta ombre gibi yapabilirsiniz, ne de olsa en yaratıcı ürünler yoklukta ortaya çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  11. Hoşgeldiniz:))
    ellerinize sağlık pempenin iki yada üç ayrı tonunu seçip renk dalgası yaratsanız çok şık bir renk geçişiyle harika olur.

    YanıtlaSil