23 Haziran 2011 Perşembe

KIRKYAMA AĞIR AKSAK...

Geçen sene başladığım kırkyama örtümü ara ara elime alarak, daha çok da katlı vaziyette yatak odamda tutarak bir gün bitirebilir miyim; bilemiyorum. Yorganlamasının önemli kısmı bitti. Şimdi etek uçlarını yorganlıyorum. İki etek ucu daha var hiç başlanmamış. Ha, unutmadan, iki de kırlent... Üstelik kırlentlerin kumaşları bile kesilmedi. En kötüsü de beyaz kumaşım bitti. Bakalım aynı beyaz kumaştan bulabilecek miyim?

Yorganlama için, altıgen kalıpları etek kısmına örtünün genel kompozisyonuna uygun biçimde dizdim. Beğendiğim bir şekil oluşunca, bu kalıpları iğneleyip, oyulgama tekniği ile yorganlamaya başladım. Biraz ilerleyince yine simetriye, geometriye, şekle, şemale, kompozisyona uygun düşecek bazı yerlerde, altıgenin merkezine doğru 5 sıra daha oyulgama yaptım. Benim hoşuma gitti, sizce nasıl olmuş? Bitmiş halini, eğer bir gün biterse, ait olduğu yerde, yatak üstünde görüntüleyip sizlere de göstereceğim.

Umuyorum...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder