28 Nisan 2012 Cumartesi

YENİ AKSESUARLAR

Geçen hafta Limango veya Markafoni gibi arada bir alışveriş yaptığım sitelerden birinde YKM indirimi vardı. Aylar önce YKM'de görüp çok pahalı bulduğum bazı biblolar dikkatimi çekti. Ama körü körüne de almak istemedim. Çünkü kargo parası falan derken astarı yüzünü geçebiliyor. Pazar günü YKM'ye gittim ve aynen düşündüğüm gibi mağazadan almak daha akıllıca oldu. Benim ev dekorasyonum için turkuaz ayrıntılara ihtiyacım vardı zaten. Aldıklarım işimi gördü. 
Toplamda 50 TL tuttu 5 parça ürün. Kartımda 30 TL'lik birikmiş para varmış. 20 TL'ye şık objelerim oldu:) 
 2 kuş, 2 yuvarlak mumluk ve 1 kaftan. Katfanın en küçük boyunu aldım. Bu serinin bütün parçalarında indirim yoktu. Aslında bir de büyük vazoları var bunların, indirimini yakalayabilirsem onlardan da almayı düşünüyorum. Ayrıca turkuaz tombul kuşlar neden indirimde değil, anlayamadım.
Herşeyi yıkamam lazım ya, yeni aldığım seramikleri de yıkadım, süzdürdüm, sildim ve sehpalara şöyle bir yerleştirdim. Geçen hafta pazardan beri ha bire çıtır çıtır sesler geliyor. Seramik kuruyor galiba. içleri sırlı değil ya.. 
 Yuvarlak mumlukları yan sehpaların üstüne yerleştirdim.

7 yorum:

  1. Güle güle kullan Nurten:)

    YanıtlaSil
  2. Hatta kahve içmeye bile gelesim var çağırsan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo, kahveye, çaya, yemeğe, yatıya... Başımın üstünde yerin var.

      Sil
  3. Gerçekten çok güzeller, hele renklerine bayıldım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel şeyler almışsın öyleee, ama birşey diyeceğim, onları birarada koy, daha güzel duruyorlar, (kaynanalık mı ediyorum acabaaa)..... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Kaynanalık edebilirsin Banu ablacım. Ben saygılı bir gelinimdir. Asla kaynanama "hayır" demem. Ama kendi kafamdakini yaparım:)) Ne şiş yanar ne kebap. Gerçi bazan kaynana sözü de tutulur. Çünkü belki bir bildiği vardır:)) Tecrübeye saygı ve itimat lazımdır bence. Şakayı geçersek, bu objelerle şimdilik oynuyorum. Aklımda bir kaç fikir var. Yakında kelimesi bile birazcık uzakta galiba hayata geçirmek için:( Ama yapınca bir daha fikir ver bana tamam mı?

      Sil