6 Nisan 2012 Cuma

ÖNCESİ-SONRASI: YENİ ÇİÇEKLİĞİN YENİLENİŞİ

Tekzenden 2 katlı bir çiçeklik 2 uzun saksı aldım. Ayrıca çiçek toprağı, onlarca çiçek tohumu ve 4-5 tane de sebze tohumu. Baktım hastanede hayat yok, çiftçiliği bir deneyeceğim:) Çiçeklik aşağıdaki gibi siyah ferforje idi. Gözüme pek bir çirkin geldi. Bir kutu beyaz yağlıboya ve fırça ile makyajını yaptım.İlk kattan sonra şöyle bir şey oldu.İkinci kattan sonra daha güzeldi. Saksılara imaj yapamadım, hemen hazır aldığım çiçekleri diktim, köşesine yerleştirdim. Şimdi bir de bahçemizin çimleri çıksın, çaya buyurabilirsiniz. Bahara karşı oturur sohbet ederiz.

4 yorum:

  1. Güzel olmuş. Çiçeklerin görüntüsü de güzel .
    Ellerine sağlık.

    Yolum düşerse gelirim çaya:)

    Geçen gece rüyamda sen istanbula geldin bir sarıldık ki birbirimize .Kısmette varmış görüşmek diye ikimizde çok seviniyorduk.Hayırlara çıksın:)Gerçek olsun inş diyelim.

    YanıtlaSil
  2. Canım beniiiim. Ne güzel olurdu. 90'da mezun oldum, 91'de nişanlım (şimdi eşim olur kendileri) annelerle beni mezuniyet törenine götürdü. Törenden sonra İstanbul'daki akrabaları bir ziyaret etmek istedik. Adeta kaybolduk. Üstelik eşim de İstanbul'da okumuş. Dönüş yolunda bize tarif edilen yollar da yine başka çıkmazlara açılınca, gözümüz korkmuş olmalı ki, bir daha istanbul'a hiç gitmedik. Sadece bir defa diplomamı almak için 13 sene sonra Haydarpaşa'ya taşınmış olan okuluma gitmiştim, o kadar:)) Ama senin rüyayı da es geçmemek lazım. Oğlanı üniversteye bi gönderelim hayırlısıyla, gelelim terasta çay içeriz. Bu arada sizin elinize ayağınıza dokunan yok nasılsa, siz buyrun gelin bence:)

    YanıtlaSil
  3. Ah hercai menekşeleeeer, pek severiz onları, insan suratı gibi ya çiçekleri :)
    Saksılıklar yenilenmiş, çiçekler dikilmiş, darısı başımızaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Banu Ablam, ziyaretin beni onurlandırdı.

    YanıtlaSil