3 Haziran 2011 Cuma

DOLAPLARA DÜZEN

Aşağıdaki kutular, giysilerimi bile sığdıramadığım gardrobumun, en altını işgal eden ayakkabı kutuları. Bazılarını "DIY" havamın estiği günlerimde kaplamışım. Bazıları açıla kapana eskimiş. Kule gibi yığılıyordu dolabımda. İçini de görmek zaten mümkün değil. Yerden kazanmak için eşimin ayakkabı kutularını kullanmışım genellikle. Aklınızda bulunsun, bazı erkek ayakkabısı kutularının içine 2 çift bayan ayakkabısı sığıyor.:))
Bu aralar evimizin inşaat malzemeleri için sık sık Koçtaş ve Tekzen'e gidiyoruz. Koçtaş'ta bu çizme kutularını görmüş ama başka şeyler daha öncelikli olduğu için alamamıştım. Geçen gidişimizde rafta kalan son 2 çizme kutusunu alıp geldim. Özellikle çizme kutusu aldım ki, içine daha çok ayakkabı sığdırıp yerden kazanayım. Yoksa benim ayakkabı kutularım içlerine ikişer ayakkabı aldıkları için, bu çizme kutularının kardeşi olan plastik ayakkabı kutularının yanında daha az yer kaplayacaktı.


Baksanıza yazlıklardan 7 çift ayakkabı ve terliği aynı kutuya sığdırmışım.


Aslında bir dahaki sefere bu çizme kutularından birkaç tane daha alıp açıkta kalan ev ayakkabılarımı terliklerimi falan yeniden yerleştirmeyi düşünüyorum. Bir de gündelik yazlık ve kışlıkları bakım yapıp sezonuna kadar derli toplu bu kutularda saklayabiliriz.


Kapatılınca içleri de görünüyor. E daha ne olsun?

4 yorum:

  1. Kutular ne güzel herşeyi derlemiş toplamış, eline sağlık, peki kutuları koyacak yer bulabildin mi:) Bazen o da sorun oluyor bende de :))

    YanıtlaSil
  2. Yeni kutuları eskilerin çıktığı yere koydum. Daha az yer kapladı. Ama düşündüğümden yine de fazla:) Üstelik 2 kutu yetmediği için, eski kutulardan kapladıklarımı atmadım, onların da içine birkaç şey koymaya çalıştım:)) Aslında yakın gelecekle ilgili bir yatırım bu kutular. Allah nasip ederse yeni dolabımı da göstereceğim. Çünkü iç tasarımı benim de katkılarımla oluşacak. Orada değerlenecek bu kutularım.

    YanıtlaSil
  3. bugün tekzene gittim ve bu kutulardan alımmi almayımmi diye karar veremeden döndüm sizi görünce almam gerektiğine inandım çok güzel çözümler bunlar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili fikir projeleri mutlaka almalısın. Sevgiler.

    YanıtlaSil