1 Ocak 2015 Perşembe

2015 ÖRGÜ YILI OLACAK GALİBA

Bu yılbaşı evde yalnızdık karı koca. Servisti, ikramdı, misafir ağırlamaydı olmayınca son derece sakin bir akşam geçirdim. Tutacaklarıma iki tane daha ekledim. Gece Türkiye 2015'e girmeye çalışırken, ben bir heves yeni ürettiğim modeli bitirmeye çalışıyordum. Dolayısıyla önümüzdeki yıl boyunca yapacaklarımla "yeni yıla nasıl girersen, bütün yılı öyle geçirirsin" hipotezini de test etmiş olacağım.
Gece şu alttaki 2 taneyi bitirdim. Aslında bunlara 2 demek yanlış olur, toplam 4 parça ördüm ve ikişer tanesini üst üste koyup birleştirdiğim için sayıca 2 tane tutacak oldu. Neyse, artık üçe beşe bakacak değilim, örüp duruyorum. Sabah hepsini topluca fotoğrafladım, 2 tanesini eşimin çalıştığı ilçeden bir tanıdığa gönderdim. Kendim hediye etsem daha iyiydi elbette ama bir kaç senede bir ancak görüşebiliyoruz. Bana kalsa  kim bilir ne zaman verebilirdim. Güle güle kullansın.   
Son ördüklerimde gökkuşağı renk sıralamasına dikkat etmeye çalıştım. Doğa bizi ne güzel yönlendiriyor değil mi? Aslında daha çok ara renk olsa daha da güzel olurlardı. Bir dakika, kendi kendimi yeni ipler almak konusunda gaza mı getiriyorum ne? 

25 yorum:

  1. çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık, renkler bir harika :)

    YanıtlaSil
  2. Küçük bir kızken ruhum coşup taşıyordu bu tür işler için...Bilenler bilir el bezleri ,tutacaklar hep el örgüsü idi.Öyle seviyordum ki onları örmeyi.Renk renk,model model el bezleri,tutacaklar ...Çok da hızlıydım,iyi iş çıkarırdım.Hatta yine bilenler bilir bir işin üzerine eli çabuk birinin gelmesi istenir.Yeni başlanan işlerin üstüne gitmem için istek yapılırdı( bunları yazarken bir yandan da gülüyorum) Neyse elbezi örme konusundaki ustalığım duyulunca,evlenecek kızların çeyizlerindeki bu işler benden sorulur oldu....O günlerden sakladığım bir kaç tane anı var neyse ki ...Senin motifler çocukluğuma götürdü beni...Motiflerini çok beğendim ben,ellerine sağlık...Tezin gerçekleşecek mi merak ettim ben de ...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç unutmam, benim de ilk örgüm elbeziydi :) Desen de haraşo olunca bitmek bilmemişti.
      Hoş geldin öğretmenim bloğuma, sefalar getirdin. Eskileri anıp anıp yad ediyoruz bu aralar seninle. İyi de oluyor hani. Sevgiler benden sana.

      Sil
  3. Renkler heyecanlandırdı beni. Örgülerle soğuk akşamları ısıtacaksınız anlaşılan. Şimdiden hediyelerle mutlu olacak gönüller güle güle kullansın. 2015 iniz mutluluklarla dolu günler bahşetsin dilerim size ve herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar. Çok teşekkür ederim. Ayrıca bu renkler bir kaç senedir ördüğüm renkler ama heyecan ilk günki gibi devam ediyor bende de :) Sevgilerimle.

      Sil
  4. gökkuşağı renklerinde olanları çok begendim tutacak için güzel fikir ben de yapacağım: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman beni takip etmede devam et sevdicanım. Daha neler neler gelecek bakalım. Daha şimdiden bir tane daha var sizin görmediğiniz. Azzzz sonra!

      Sil
  5. nasıl içim açıldı anlatamam, harika örmüşsünüz renk geçişleri muhteşem, kesinlikle gaza gelmelisiniz bence :) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy oy ooyyy, ben zaten gazla çalışan bir organizma olduğuma çoktan kanaat getirdim canselce :) Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  6. Bu renkler akide şekeri gibi mutlu ediyor insanı sağlıklı, mutlu ve huzurlu yıllar canım...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana akide şekeri gibi güzel yıllar diliyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  7. Şeker gibi olmuşlar Nurtenjiim yaaa...Çok güzeller.
    Ben de isterim ben de... Bana yok mu gökkuşağı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ML acil bir iş için adresin lazım oldu :) Anladın sen onu, sevgilerimle.

      Sil
    2. :DD
      Dönjem ben sana Nurtenjiiimm :))
      Öperimmmm, Muuuccckkk...

      Sil
  8. Gök kuşağı renkleri hoşuma gitti.
    Yeni yılınız sağlıklı, mutlu, bereketli geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Yeni yıl dileklerinize ben de en içten dileklerimle katılıyorum.

      Sil
  9. çok güzeller, renklerine bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün numara renklerde zaten :) Başka bir şey yok, çok kolay ve bilindik motifler. Ziyaretin için teşekkürler arkadaşım.

      Sil
  10. Motifli işleri çok seviyorum ne hoş olmuşlar

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık motifler süper olmuş. köşeden açılandan şu an örtü yapıyorum birleştirme faslına geçtim nihayet:))
    sevgiler mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  12. Gene çok güzel olmuşlar, bayılıyorum böyle rengarenk şeylere! Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. ben geldim , çok güzel bunlar ya. harikasınız emeğinize sağlık. Takibe aldım bile sizi. sizi de beklerim. saygılar. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel ve düzgün örmüşsün. Çok beğendim . hele renkler süper!

    YanıtlaSil