9 Eylül 2013 Pazartesi

KUŞLAR

Geçtiğimiz hafta izinliydim. İznim  dikiş açısından oldukça verimli geçti. En son cumartesi günü, bu lacivert üzerine beyaz kuşlu bluzu diktim. 
Kalıp falan yok. Kafama göre kestim ve diktim. Yarasa kol başka bir bluzu üzerine koydum kalıp olsun diye ama o da fazlasıyla değişikliğe uğradı. Aslında orjinalinden daha iyi durdu.  
Beli sarsın diye bebe lastiği geçtim iki sıra. Ama tam da usandığım zamana denk geldi, üşenip bir kere daha ölçmedim, bel çizgisi biraz yukarıda kalmış gibi geldi. Saç baş dağınık, ayakta şipidik terlik olunca eşime sıkı sıkı tembih ettim buraları çekmesin diye.    
Şimdi bu kuşlu kumaşın bir de negatifi var: Beyaz üzerine lacivert kuşlu. Beğendiğim bir şeyi serisiyle almazsam olmaz. Dolabımda aynı buluzun veya aynı gömleğin bir kaç rengi olduğu gibi; aynı ayakkabının bile farklı iki rengini aynı anda almışlığım çoktur. Şimdi bu beyaz-laci kombinlere bir de lacivert çanta ve ayakkabı lazım. Durun hele, markafonide veya limangoda bir şeyler var mı, gidip bir bakayım.. 

23 yorum:

  1. Nurtencim ellerine sağlık çok güzel görünüyor Şu beğendiğin şeylerden seri yapma işi varya bendede aynısından var heleki ayakabı konusunda :)) amann ne yapalım beyenmişiz rahat etmişizki serisi ile almışız değilim :)))))))

    YanıtlaSil
  2. Bende hep izinde hayal ederim dikişi ama illa iş güç olur kalır. Çok güzel durmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi her zaman olmuyor. Olunca da iyi oluyor:)

      Sil
  3. Buldunuz mu ayakkabı-çanta?:) Bluz hoş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramadığım zaman onlarcası bir arada olur. O gün istediğim gibi bir şey yoktu. Bulurum nasılsa, dert değil:)

      Sil
  4. ben anlamadım. yakından foto isterim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlere sağ tıklayıp büyütünce benim kadar büyüyor:)

      Sil
  5. Bravo kalıpsız bu kadar muntazam dikmişsiniz. Maşallah. Kıskandım valla. Ben de emekli olunca dikeyim diyorum ama bakalım... Çok güzel durmuş üzerinizde. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz 1 hafta bana ilaç gibi geldi. Evi özlemişim. Benim emekliliğime daha çok var. Allah hayırlı emeklilikler nasip etsin hepimize.

      Sil
  6. beyaz laci bir başka güzel .son dakika sıkılmaları yaşayanlardanım .üstünde çok hoş olmuş Nurten .ayakkabıları aldınmı. alınca paylaşırmısın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz alamadım. Ben çıracı olunca ay akşamdan doğdu:( Ama takipteyim.

      Sil
  7. Böyle pratik dikiş dikenlere bayılıyorum. Ne güzel oluyor. Hemnde bitiveriyor. Sizin bluzunuzda çok güzel olmuş.Güle güle giyin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik dikişin adrenalini de yüksek. Sonuçta ortaya ne çıkacağı pek de belli olmuyor:)

      Sil
    2. Pratik dikişin adrenalini de yüksek. Sonuçta ortaya ne çıkacağı pek de belli olmuyor:)

      Sil
  8. ellerinize sağlık bluzünüz çok güzel olmuş iyi günlerde giyin..

    YanıtlaSil
  9. Üzerinizde çok hoş duruyor,arada pratik olup zamanı iyi kullanmak lazım.Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama pratik oluncaya kadar epey yol kat etmem gerekti. Yine de kalıbı tercih ediyorum, daha güvenli:)

      Sil
  10. Güle güle giy .Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  11. Bu arada türkiye'nin kumaş pazarları haritasına Afyon'dan bilgi ekler misiniz rica etsemmmm :)) kumaşçılar sokağı bilgisi de olur :D

    YanıtlaSil
  12. Oooo çok iyi niyetlisin: Afyon ve kumaşçılar sokağı:)) Bir kaç tane kumaşçıcık var, onları da zaten ben inşallah görüntüleyip bildiricem))

    YanıtlaSil