20 Eylül 2013 Cuma

İNTERNETİMİZ ATTA GİTTİ

Eski tip hattımız "OUT" olmuş, Türk Telekom "İN" Fiberoptik bir şeyler yapacakmış. Üç gündür falan evde telefon ve internet yok. Cep telefonlarından bağlanmak da resmen işkence. Bu durumda ben de sabrımın yettiği kadar nette dolaşıp çıkıyorum. 
Her ne kadar şikayetçi olsam da aslında bayağı bir zaman kazandığımı fark ettim. Çünkü internette çok zaman geçiriyormuşum da hiç anlamıyormuşum. İlkbahardan beri elimde sürünen firketeyi nihayet iki gecede bitirdim. Üstteki fotoğrafta gördüğünüz yılan gibi şey, tam 1 yumak ipten örülmüş firkete işidir. Aslında ben bile bir yumağı bitirebileceğime hiç inanmamıştım en başta. Çünkü bir yerinde başka bir yumakla deneme yanılma çalışmalarına başlardım. Ortada birbirine dolanan ipler gırla giderdi. 
Ben firkete örerken şişin ortasına, çok uzun ve başka renk bir ipi bağlıyorum. İki ucunu, firkete kurdelelerinin içinden geçecek şekilde ayarlıyorum ki karışmasın, düzgün bağlansınlar. İplerin uçlarını da altta birbirine düğümleyip kurdelelerin kaçmasını engelliyorum.Bunu bana canım hala kızım Ayşe'm öğretti sağ olsun. Şimdi iskeletim hazır olduğuna göre, bedeni de oluşturmaya başlayabilirim artık.  

5 yorum:

  1. ellerinize sağlık bol sabır istiyor herhalde hiç denemek nasip olmadı ama öle görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gayet de kolay ve kafa dağıtıcı bir iş. Denemek lazım.

      Sil
  2. yaaaa damdan düşenin halinden yine damdan düşen anlarmış ben kaç ay oldu bilmiyorum artık yeni eve taşındık taşınalı cepten hazırlıyorum tüm yazıları ve tüm gezinmelerim cepten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün de Türk Telekomcular gelmişler, bir de elektrikçi işi çıkarmışlar, oğlum şimdi onları bekliyor:)

      Sil
    2. zincirleme arıza tamlaması. düşündüm de yıllar önce ankara'da su kesintisi yapılan bir dönem yaşamıştık iki gün kesilir iki gün akardı sonra bir gün bir gitti on üç gün gelmedi. böyle düşününce ben telefondan internete girmeye razıyım hem instagram fotoğraflarını kullanıp fotoğraf makinesi işinden de kurtuldum artık polyannacılık mı yoksa ölümü görüp hastalığa razı olmak mı denir ne denir bilemedim

      Sil