1 Mayıs 2012 Salı

AMATÖR ÖTESİ ÇEKİMLER

İnsanın kendi fotoğrafını çekmesi hakikaten zormuş. Kışlıkların çoğunu kaldırmıştım. Kalanların bazılarını da hurçlarken, elime epey önce ördüğüm kısa kollu hırka ve kolsuz bluzu geldi. Hemen görüntülemek istedim. Altına da, bir taşla iki kuş vurayım, kendi diktiğim eteği giyeyim dedim. Üşenmedim, eteği ütüledim bile. Başladım aklımsıra kendimi çekmeye. İşte bazı görüntüler:
Bu çok parladı. Demek dikine dikine fotoğraf çekilmezmiş.

A aaaaa bacaklarım nereye gitti? Demek kafa hizasından kısa mesafe iyi sonuç alınmazmış.

Kalça hizasını bi denemek lazım...

Kafa hizası değil,

Kalça hizası demiştim.

Az daha aşağıdan, kafayı çek kenara, ünlü olacaksın durduk yere..

Acaba yanlış yönden mi çekiyorum? Bir de diğer yöne bakalım.

Bak kızıyorum, elimi belime aldırma kızım haaaa..

Şöyle yandan çarklı..

Ya da flaşsız.

Yahut da flaşlı ve yandan çarklı...
Oysa yine sizlere hoş görüneyim diye topuklu ayakkabı falan da giymiştim.
Neyse sonunda örgüyü yatağa serip orada görüntülemek aklıma geldi. Fotoğrafta kırçıllı gibi çıkmış ama simli angora siyah iple örüldü. 

 Etek kareli içinde piyedöpol kumaş. Özel biradı var mı bilmiyorum. E kareliye en güzel ne yakışır? Ya pileli ya da düz kesim etekler. Beli oturuyor, korsajı var. Üzerinde de devasa  britler. Önde ve arkada ikişer pili. Hepsi bu. Pilileri ayarlamak en önemli meselesi bu kumaş türünün. Hele benim gibi simetri anında dikkatinizi çekiyorsa.
 Kareliler de bi tuhaf çıkıyor benim telefonda. Aslında bu blogculuk işinde azıcık daha çalışkan olsam, ya da kendimde böyle bir ümit görsem, iyi bir fotoğraf makinası alırım. Ama kendime güvenim yok bu konuda. Şimdi durduk yere ne demeye ödüllendireyim ki kendimi, değil mi ama?
 Bu görüntü kumaşa yakın çekimdir. Kışın siyah, beyaz, pembe-bordo tonlarındaki spor bluzlarla ve çizmeyle giyiyorum. Aslında bu eteğin altına bir de bordo çorap almıştım. Altına bir türlü spor siyah bot alamadım, şöyle istediğim gibi. Bakalım belki seneye..

7 yorum:

  1. bluz diyor ben güzelim .etek diyor ben güzelim .ama kardeşim hepsinden güzel çıkmış iyi günlerde giy

    YanıtlaSil
  2. Flaşsız çekimler en iyisi bence:)) bayağı zorlanmışsın aynada flaş parlamış. O iplikten bende aldıydım bir heves bluz olarak çok güzel olmuş benimde niyetin delikli bir süeter yapmaktı ama çara çura gitti ip bitti:)ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazan öyle talihsizlikler oluyor evet. Ama elde hep iyiler kalıyor değil mi?

      Sil
  3. Ay çok güldüm yaaaa :)) Ben de böyle çekiyorum ama hepsini siliyorum :) Çok şekersiiin, hepsini paylaşmışsın, ağzım hala yerine gelemediii :)) Haa, bu arada kıyafetin pek şık şekerim :)
    Ben buradan çıkayım, çünkü hala gülüyorum :))

    YanıtlaSil
  4. :))) Bir zamanlar bunu bende yapardım:))) Başarılı oldummu hiç hayır olamadım.

    Samimi hoş bir paylaşım olmuş:)

    Eteğin, bluzun, ayakkabıların yakışmış.Yine isteriz böyle paylaşımlar.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık:)
    Fotolar güzel bende beceremiyorum bi resim çekmeyi:)

    YanıtlaSil