24 Aralık 2012 Pazartesi

SAKLADIM SAMANI, GELDİ ZAMANI

Eteğimi belki 3 veya 4 yıl önce dikmiştim. Yün oranı yüksek bir kumaştı. Dikiş kenarlarının sürfilesi sırasında ipim mi bitti, eski makinam triplere girip zigzag dikiş mi yapmadı, elektrikler kesildi o kısma çalışamadım mı, artık geçmiş gün ne olduysa oldu hatırlamıyorum, bir tek etek ucu temizliği ve baskısı kalmıştı. Ertesi sene aşka gelip bitirme hevesiyle, boyunu kesinleştirmek için üstüme denedim, aldığım kilolar canımı sıktı, yeniden bohçaladım, kaldırdım ulaşılmaz yerlere. Üstünden belki iki yıl geçti. En son geçen sene taşınırken kirli çıkımdan buldum, gün ışığına çıkardım. Bir de baktım azıcık zayıflamışım, içine sığabiliyorum artık.
Cumartesi sabah yeni bordo kazağımı bu gri etekle giymek aklıma esince, hemen 2 dakikada zigzaglarını ve baskısını yaptım. Altına da yine belki 4-5 yıllık ama hiç giyilme şansı olmamış bordo çoraplarımı ve bir kaç ay önce aldığım gri botlarımı giydim. 
Fotoğraflar pek bir kötü farkındayım. Ama Güneş de pek nazlı kış günü biliyorsunuz. Eteğin kalıbı elbette burda dergisinden. Başka alternatif yok Türkiye'de galiba. Bir de Güler Erkan'ın kalıpları var. Onlardan bir şekilde bir kaç kalıp elime geçti ama bana çok demode geldiler. 
Dipnot: Son fotoğraftaki kadar tombiş olmadığımı zannediyor, en azından umuyorum:)

7 yorum:

  1. Çok yakışmış. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. bordo senenin trend rengi zaten, gri ile kombinlemen çok yerinde olmuş tatlım, son resimdeki yorumuna çok güldüm çok tatlısın, yok yaa gayet hoş görünüyorsun bence

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kalıplar konusunda haklısınız nurten hanım:(
    eteğe gelince çok muntazam olmuş,
    güzel günlerde giyinin inşallah.
    selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Hiç tombiş değilsin bence, çok yakışmış bordo ve gri:) Kalıp konusunda da dışarıya açılmak lazım bence. Vogue Patterns, Simplicity, Patrones gibi...

    YanıtlaSil
  5. Nurtencim harikasın asla tombiş değilsin ve eteğinde çok yakışmış, iyi günlerde kullan:)))

    YanıtlaSil
  6. Bundan iyisi şamda kayısı, hem günü hem de gardrobu kurtarmışsın daha ne olsun kiii. Nice zamandır etek giymiyorum yani belki 15 yıldır falan, bir tane gardropta tutuyorum yine de belki içine bile sığmam dur bende onu revize edeyim..

    YanıtlaSil