17 Şubat 2012 Cuma

BİR KÜNEFE KALMIŞTI EL ATMADIĞIM, ONU DA YAPTIM.

Migros'tan denemek için 2 paket künefe aldım. 1 paketle gözüm doymaz. Ya beğenirsem ve gecenin bir vakti başka bir gün yeniden pişirmek istersem değil mi? Elimin altında bulunmalı. Paketten 3 adet künefe çıkıyor. Kendi tabağında fırında pişirip şerbetini döküp afiyetle yiyorsunuz. Ben hazır ürünlere pek prim vermem ama bu tad pek çok lokantada yiyebileceğiniz künefeden kesinlikle daha güzel. Tabi Hatay, Adana, Mersin gibi künefenin vatanı denilen yerlerde oturuyor ve iyi künefeyi hangi usta yapıyor biliyorsanız, o başka elbette.

Tarif paket üzerinde ve sizi çok güzel yönlendiriyor.



Şerbetini fazla kaçırmışım. Ama tadı çok güzeldi, emin olabilirsiniz. Zaten ikinci paket daha az şerbetli ve daha da güzel oldu mmmmmmmmmmm!

6 yorum:

  1. oooohhh afiyet olsun, öyle bir anlatmışsın ki sanki tabak yazının sonunda önümde beliriverecekmiş gibi:))))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Noblesse anlatılmayacak gibi değil yani. Bir dahaki sefere dondurmalı denemeyi düşünüyorum mmmmm.

    YanıtlaSil
  3. Bende Antakya 2da 5 gün geçirip her güne bir künefe sığdıranlardanım çook severm çoook:)dönerkende 10 tanecik dondurulmuş künefe yanıma alıp geldim ve bende çok beğendim markası başkaydı ama süperdi doğrusu tabi ki doğru pişirirsen çünkü ben tost makinesinde de kızarttım ben diyen bir arkadaşın yönlendirmesiyle neyseki sadece bir künefeyi telef ettim ama sonrakier çok başarılı oldu:)seninkide çok nefis görünüyor afiyet olsun ...

    YanıtlaSil
  4. hmmm künefeye hayır diyemeyenlerdenim afiyetler olsun:))))))))

    YanıtlaSil
  5. Mersin'de Emin Usta var, kadayıfının telleri görünmeyen, peyniri sünmekten bir türlü kopmayan, bol şerbetli künefe, of ya nerden aklıma getirdin şimdi. Bir Mersin gidişimde fotoğraflarını çekerim.
    Afiyet olsun size, ellerine sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil