8 Mart 2014 Cumartesi

AYNI KALIPTAN İKİNCİ ETEĞİM

Bir önceki yazımda gördüğünüz eteğin kardeşini de diktim. Kalıp aynı, tek fark fermuar yanda. Aslında ben etekte arkadan fermuarı daha çok seviyorum. 
Burda degilerinin bir kaçında pantolona da arkadan fermuar dikildiğini görmüştüm. Bunun hiç denemeyeceğim bir metod olduğunu düşünüyorum. Pantolon fermuarım arkada olursa aklım da sürekli arkamda olur gibime geliyor:) 
Etek kumaşı çok ilginç. Esnek gabardin koyu kahve bir kumaş üzerine parçalı leopar baskılar var. Bu kısımlar kadifemsi bir dokuda. Afyonkarahisar Bursa Kumaş Pazarı'ndan aldım. Bursa Kumaş'ın olduğu her yerde bulunabileceğini düşünüyorum. Bu kumaşı aldığım gün, metresi 12 TL ile 25 TL arasında epeyce kumaş almıştım. Bu tam olarak kaç paraydı hatırlayamıyorum. 



10 yorum:

  1. Ben de yandaki fermuardan hoşlanırım. Geçen yaz sokakta önümde yürüyen bir hanımın pantalonunun fermuarının arkada olduğunu görünce çok şaşırmıştım, hiiiç bana göre değil.
    Ellerinize sağlık, güle güle giyin, pek yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Arkada pantolon fermuarı hakikaten çok ilginç. Etek fermuarı gibi değil ki. Pantolon, ağı yüzünden daha az hareket kaabiliyeti olan bir giysi. Otururken kalkarken sıkıntı yaşatır gibime geliyor. Ancak çok zayıflar belki sorun yaşamazlar :)

      Sil
  2. kumaş çok güzelmiş bayıldım ellerine sağlık Nurten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım sorma, bu gün akraba günümüz vardı. Annem dahil herkes beğendi. Topun kalanını almaya kalktılar. Kimi etek istiyor kimi takım. Artık sıra sıra aynı kumaşı giyip gezeceğiz. Bari eteğimden artan kumaştan bir şeyler dikeyim de vaz geçsinler. Yoksa; "nerden giyiniyorsun" diyene "Kızılay'dan" demek zorunda kalacağız:))

      Sil
  3. Güle güle giy Nurtenciğim bu etek de diğeri gibi güzel olmuş ve yakışmış.

    YanıtlaSil
  4. Eteğiniz çok havalı olmuş, elinize sağlık. Arkadan fermuarlı pantolon giydim ben, herhangi bir rahatsızlığı yok ama bir anlamı da yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa dergi dışında deneyimi olan birini görmek iyi oldu. Bakalım başka deneyimler çıkacak mı?

      Sil
  5. eteğiniz güzel olmuş güle güle giyin
    takibe aldım
    banada beklerim
    http://derytuna.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. yün gabardin degil mi,,,çok güzel kumaşın var . birde resimleyabilsek kendimizi ,hoş görünüyoorsun Nurtencim çok hoş.kaç zamandır gelip yorum yapamıyordum ,pc formatı yedi ,ceptelden idare ediyordum :)

    degmiş bu kumaşa ,birde anvelop elbise olur bu kumaştan üstelik zayıf gösteriri gibime geliyor ,devamı varsa dene derim ,tabi birde nerede giycem sorunu oluyor ,bazen elbiseleri daha çok seviyorum tek parça altına yada üstüne ne uyduracgım derdi olmuyor ,güle güle kullan motiflerine ve etegin kardeşine ugrayayım :))

    güle güle kullan

    YanıtlaSil