10 Mart 2015 Salı

AYNA AYNA SÖYLE BANA!

Ayda bir buluştuğumuz küçük bir arkadaş gurubumuz var. Aslında ayda bir diyoruz ama bazan 1,5-2 ayda bir toplandığımız da olabiliyor. Malum herkesin bir hayat telaşı var.
Bu sefer kıştı, yarı yıl tatiliydi derken, arayı iyice açtık, birbirimizi çok özledik. Sonunda pazar günü bizde buluştuk. Günler kısa olunca oturmaya da az zaman kalıyor. Yine de epey sohbet ettik, güzel bir gün geçirdik.
Sürpriz yapmaya bayılan sevgili Birsel'ciğimiz bize, kadınlar günü de olması sebebiyle, birer ayna almış. Aynanın kutusu muhteşem, kendisi muhteşem... Teşekkürler sevgili arkadaşım. Şimdi aynaya bakıp bakıp o meşhur repliği yineliyorum: "Ayna ayna, söyle bana en güzel kim bu odada?". Canım, elbette bilerek sorgulamayı "dünyada" değil de "odada" yapıyorum, malum evde benden başka "bağyan" yok, kendi çöplüğünde öterek işi garantiye almak lazım değil mi?  
Size aynadan her zaman oturduğum ve bu aralar ha bire örüp durduğum renkli iplerimi de ucundan azıcık göstereyim. Bööööyle fırdolayı dantel örmek bir çeşit "mandala" imiş. Derya Baykal'ı bazı akşamlar evde internetten takip ediyorum, ondan öğrendim. Demek bunun için rahatlıyoruz, gevşiyoruz, huzur buluyoruz tığda, şişte, iplikte. Mandala ha, vay arkadaş dantel dantel terapi örüyoruz da haberimiz yok, iyi mi?

13 yorum:

  1. Güzel bağyan aynadan bakıp Sevgili Nurten neler yapıyor diye anlamaya çalışırken gözlerim bozuldu :)) Aynaya bak ,sözlüğe bak (mandala da ne ola ki dedim ) Baktım öğrendim sayende ,senin yaptığın motiflere benziyorlar..Mandala sayesinde ruhumuzun derinlerine bakabiliyormuşuz,eğitimde de çok işe yarıyormuş...Ayna da çok güzel,güle güle kullan :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım. Bu gün işten gelince bütün mandalalarımı (?) çıkardım bir kısmını fotoğrafladım Az sonra blogda da paylaşmayı düşünüyorum. Sevgiler.

      Sil
  2. Aynaya bayıldım. Ama "mandala" yerine geçen fırdolayı ördüklerinizi ve renkli iplerinizi gözüm bir türlü seçemedi. Onları bi de aynasız rica ediyiiim.

    YanıtlaSil
  3. Valla ogretmenime katiliyorum, acabalar, mandalalar havada ucustu. Neyseki sayende kelime dagarcigima bir kelime daha aldim.:) Aynadan once ben soyleyeyim, "en guzel sensin, sensin, sensiiii,,,," Zehirli elmayi yesin kotu cadi hahahahahahah :) Hay allah konudan uzaklasiyorum galiba, hadi goster neler yapiyorsun, merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmek örmekten zor mudur, nedir? Bir türlü gösteremedim cicilerimi size ama kısa bir sürede servis edilecekler hepsi de :) Sevgilerimle.

      Sil
  4. Çok güzel bir hediye, keyifle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Saadet Hanımcığım, Birselciğim çok tatlıdır, çok düşüncelidir sağ olsun. Kullanmalara kıyamıyorum valla :) Sevgilerimle.

      Sil
  5. Güle güle kullan, aynan çok şıkmış.
    Derya Baykal'ın o programını ben de seyretmiştim. Boşuna yapmıyormuşuz demek o kadar el işlerini ve terapi etkisi de varmış gerçekten.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Derya Baykal'ı bir kaç akşamda bir internetten ve sadece el işlerini izliyorum. Hap gibi iyi geliyor. Bu şekilde, programda hop oraya hop buraya konması olmayınca, ben bu kadına daha da çok bayılıyorum :) Sevgilerimle.

      Sil
  6. Hobilerimiz olmasa ne yaparmışız bilemiyorum. Bir kaç gün ara verdiğimde resmen gözümde tütüyor. Aman Allah ayırmasın bizi bu güzelliklerden. Aynanız size her zaman mutlu, huzurlu, sağlıklı yüzünüzü yansıtsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel bir yorum yine. Çok mutluyum ki, süper bloger arkadaşlarım var. Teşekkür ederim arkadaşım. Sevgilerimle.

      Sil
  7. ne güzel ve de şık bir hediye.güle güle kullan nurten hanımcım..

    YanıtlaSil