1 Temmuz 2015 Çarşamba

PLANSIZ, SIRASIZ ÖNE GEÇEN HIRKA

Hemen hiç bir alanda planlı programlı çalışamıyorum. Planlı insanlara hayranım, önlerinde saygıyla eğiliyorum. Hani uzun etek dike etkinliğimiz vardı ya, işte eteklik kumaşlara bakmak üzere elimi attığım kumaş yığınından bir kaç dantel seçerek ayrıldım.   
Senelerdir dolap bekleyen bu dantel kumaşımı daha önce de defalarca ortaya çıkarıp çıkarıp geri kaldırmıştım. Sonra "bir köşede duracağına dikeyim gitsin, iyi bir şey olursa giyerim, olmazsa dolaptan her şekilde bir kumaş eksilmiş olur" diye düşündüm. 
Kumaşı katladım, kat yerine sevdiğim bir hırkamın arka ortasını yerleştirdim, kenar çizgilerini iğneleyerek belirledim. Yan çizgiye ön parçayı denk getirip onun dış hatlarını da iğnelerle belirledim. Böylece yanlarda dikiş de olmayacaktı. Kolları da aynı şekilde çalışıp kestim. Omuzları iğneleyip üzerimde denedim, bir kaç cm kol yuvasını genişletmem gerekti. Tam da bu sırada iftar vakti geldi, nasipse yarın işten gelince dikerim. Fotoğraflardan pek bir şey belli değil ama bitince umarım düzgün bir şey ortaya çıkmış olur da göğsümü gere gere üzerimde görüntülerim. Akşam sıcağı sıcağına instagramda paylaştım, size de göstermesem içim rahat etmeyecekti. Hepinize selamlar ve sevgiler gönderiyorum.



8 yorum:

  1. Plansiz yapilanlar candir:)) Onun kesim zamani gelmis o yuzden cikmis ortaya:) Senin gibi becerikli bir hanimefendinin elinde kesin guzel birsey cikar ortaya, ben eminim.

    YanıtlaSil
  2. Nurten Hanımcığım merhaba,hadi şeytanın bacağını kırmışsın,altına etek yaparsın,bluz yaparsın derken kumaşlar da tükenir :)) ayrıca nasıl pratik biçmişsin,yan dikişleri de iptal etmişsin,,iyi fikir aslında...sonucu bekliyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, benim planlarım Ramazan ayı girince askı konumunda asıldı kaldı :-D

    YanıtlaSil
  4. Bazen bende de böyle oluyor. Şunları yapayım diye düşünürken , bir bakıyorsunuz başka işe başlanmış bile . İyi de oluyor . Kafanızda yorulmuyor .
    Güle güle kullanın Nurten hanım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. O kumaş "olmuş" demek ki, dikilme zamanı gelmiş. Sonucu bekliyorum, güzel olur eminim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Ben de plansız çalışanlardanım .Böylesi daha iyi.

    YanıtlaSil
  7. merhaba çalışmanız kolay gelsin becerileriniz takdire şayan dikişe yeni gönül veren biri olarak sizi izlemeye aldım http://ayselmelike.blogspot.com.tr/ uğrarsanız mutlu olurum :)

    YanıtlaSil