9 Ağustos 2013 Cuma

MUSMUTLU BAYRAMLAR VE MANKENLERE ŞAPKA ÇIKARTMACA:)

Bayramınızı en içten duygularımla kutluyorum. Allah, ulusça nice güzel bayramlara sağlıkla, huzurla erişmemizi nasip etsin.
Çocukluğumda her bayram yeni bir bayramlığımız olurdu. Yakın zamana kadar da bayramlar için özel olarak kıyafet alırdım. Son yıllarda bu adetten vaz geçmeye başladım. Bunda bayram öncesi alışveriş merkezlerindeki inanılmaz kalabalıkların rolü büyük elbette. İnsanın başını döndüren bir kalabalık, kasalarda aldığım ürünün parasını ödeyebilmek için uzun zaman beklemeler, kördüğüm olmuş trafik.. Oğlumla eşim ise her şart ve durumda alış verişten hiç hazzetmezler. Ben de bu bayramı evde olan kıyafetlerle geçirmeye karar verdim. Daha önce hiç giymediğim bir kaç kıyafetim vardı. Onları ütüledim. Tam giyecekken aklıma kendi diktiğim bu bluz geldi: Beyaz puantiyeli, pembe-yavru ağzı şifon üst. Sizlere de göstermek istedim. Model Burda dergisinden. Şifon üstün içine kalın askılı bir atlet-bluz, altına da yine kendi diktiğim beyaz bermuda pantolon giydim, beyaz çanta ve pembe ayakkabılarla tamamladım. Ben hoşlandım bu kombinden. Renkler modaya uygunmuş, değilmiş hiç ilgilenmedim bile:)
Gelelim fotoğraf çekimlerine. Oğlum fotoğrafçılığımı yaptı. "Anne sen hareketli ol, dön, ben çekeyim, beğendiklerini koy" dedi. Çok eğlendik, güldük. Fotoğraf çekmek de çektirmek de zor iş hakikaten. Bu konuda mankenlere hiç laf söylememek lazım. İnsan elini kolunu nereye koyacağını bilemiyor. Sıskalar, mıskalar, ama takdir etmek lazım tahta kızları, yani mankenleri:) Hatta en sonunda da neredeyse düşüyordum, o pozu da koydum ki seneler sonra bu blog hala duruyor olursa, kendi adıma tarihe not düşeyim diye. 
  









8 yorum:

  1. Vay mankenim vaaaay,bu arada süzülmüş gördüm seni.Maşaallah çok güzel işler yapmışsın.Yakışır Nurtenime.İyi bayramlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben olsam olsam büyük beden mankeni olurum:)) İyi bayramlar.

      Sil
  2. Ne güzel dikip ve ne güzel taşımışsınız, ellerinize sağlık. Dikiş bilen birinin, dikebileceği bir şeyi satın alması da çok zor oluyor zaten.

    Nice güzel bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Alışveriş yapmak çok uzun süredir zorlaştı benim için. Hemen kumaşı, dikişin kalitesini, bunlarla etiket fiyatının eşgüdümünü inceliyorum. "Değer mi, değmez mi, ben dikebilir miyim, kesin dikerim ama kumaş bulabilir miyim..." diye uzayıp giden sorgulamalarım oluyor:)

      Sil
  3. günaydın, sizinde bayramınız kutlu olsun, takımız çok hoş olmuş, güzel günlerde kullanmanız dileğimle...

    YanıtlaSil