3 Ağustos 2013 Cumartesi

BİR PANTOLON BİR GÖMLEK

Yeni bir kıyafet için "güle güle giy, üstünde paralansın" denir ya, işte bu kapri de benim için böyle oldu. Resmen üstümde paralandı. Kaç yıllık hatırlamıyorum, belki 5, belki  8 yıl önce kendim dikmiştim. O kadar çok giydim ki, kumaşına verdiğim paraya değdi. Ayıptır söylemesi eski parayla metresine 2,5 milyon lira saydım ben bu kumaşın. Yeni parayla 2,5 TL az değil yani:)  Aynı kumaşın bej rengiyle de yine aynı kesimde bir kapri daha dikmiştim. Onu da her giydiğimde nereden aldın diye soruyorlar. Evet dikişim de iyiydi ama kumaş da albenili hani, 2,5 TL bu boru mu?                                                  
                             
Hakim yaka gömleğin kumaşı eski, 4-5 yıllık. Bursa Kumaşçısından yine komik bir rakama aldıklarımdan. Ama Ankara'dan mı Afyon'dan mı hatırlamıyorum.Aslında bu gömleği dikerken hakim yaka dikişini de fotoğrafla anlatmak istedim ama kumaş desenli olduğu için detay görülemeyeceğinden vaz geçtim.   
İş yerinde sevgili Ceren'e fotoğrafçılık yaptırdım. O iyi çekemediğini söyledi, aslında ben de iyi poz veremediğimi düşündüm. Ortaya bu hafif kasıntılı fotoğraflar çıktı. Siz bir de buraya yüklemediğim bir pozu görmeliydiniz (Gösterir miyim, elbette sildim): Omzumun biri hafif falsoda, dolayısıyla kollardan biri uzun biri kısa, geriye doğru da az kaykılmış,Üst beden olduğundan iri, alt beden olmadığı kadar dar:))
Bu arada Sevgili İrem 'in etkinliğine de vakit olursa katılmayı düşünüyorum.

13 yorum:

  1. kalite her zaman belli ediyor kendini... :)

    YanıtlaSil
  2. taş gibi duruyor demeseniz yyıllar önce diktiğinizi yeni diktiniz derdim. ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Üstümdeki ataleti bir atabilsem daha nice taşlar dikivereceğim amaaaa..

      Sil
  3. günaydın, iyi günlerde kullanın üzerinizde çok şık görünüyor, siz söylemeseniz kim bilecek o fiyata malettiğinizi, bende öyle uygun bulduğum kumaşı alıp atıyorum bir köşeye ne zaman canım isterse o zaman dikiyorum..
    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Dikişe bir şekilde bulaşmış tüm bayanların evinde küçük çaplı bir hazine yattığını düşünmüşümdür hep:)

      Sil
  4. çok maliyetli olmuş!

    bu arada sevgili irem sizi sevgiyle bekliyor etkinliğine ;)

    YanıtlaSil
  5. Dikiş konusunda hiç başarılı olamadım maalesef. İnsanın kendi dikktiği kıyafetleri giymesi ne kadar güzel, istediğin kumaş, istediğin model dik dik giy :)

    Ellerinize sağlık. :)

    Bu arada bloğuma bıraktığınız yorumda çanta gazeteliğin ölçülerini fiyatını sormuşsunuz, bloğumda yazdım ama burayada kopyalayım. :)

    http://hobivakti.blogspot.com/2013/08/canta-gazetelik.html

    Hatırladığım kadarıyla eni: 40 cm yüksekliği kulplar hariç : 27 cm.

    Fiyatı, kargo bedeli bana ait olmak üzere 80 lira. (PTT Kargo ile gönderim yapıyorum. Kargo bedeli 20 lira tuttu.) :)

    Bir önceki çanta gazeteliğimi gördünüz mü?

    http://hobivakti.blogspot.com/2013/07/canta-gazetelik_29.html

    YanıtlaSil
  6. İnsan kendisiyle dalga geçebiliyorsa hayat güzeldir, değil mi?

    YanıtlaSil
  7. I can not understand your language, but I can understand that you did this beautiful blouse, I love it, so chic!

    YanıtlaSil