30 Ekim 2015 Cuma

İNSTAGRAMDA KENDİMİ KAYBETTİM AMA HÜKÜMSÜZ DEĞİLİM :)

Bir kaç aydır instagramda fıldır fıldır geziyorum. Özellikle örgü battaniyeler, danteller ve dikiş diken hanımların başarılı üretimleri dikkatimi çekiyor. Bir kaç tane fotoğraf sanatçısının karelerine deli oluyorum, bitiyorum. Ne güzellikler yakalıyorlar, şaşırıp kalıyorum. Mutfakta çorba karıştırırken, iş yerinde öğle yemeğimi yerken, kavşaklarda süresi 1 dakikayı aşan kırmızı ışığa yakalandığımda... Sürekli elim instagrama gidiyor. Tabi bu duruma telefonumun şarjı dayanamıyor. Galiba bağımlı oldum bu renkli renkli, cıvıl cıvıl fotoğraflara. 
Bu motife de bir yabancı instagram kullanıcısında rastladım. Sonra bir kaç Türk arkadaşta daha gördüm." Bende de olmalı, olmalıı, olmalııııı, nihohohohoooo" diyerek elimdeki iplerle işe giriştim. 4 motiften bir kırlent yüzü çıktı. Ama benim asıl niyetim 50 numara iple seccade örmek. Bakalım bu işe de girişir miyim. 

8 yorum:

  1. Motiflerin kraliçesisin sen ..Nurten kendini alamamak da o kadar haklısın ki ...Motifler çok cezbediciler.. Ben de Pinterestte çok bakıyorum ve herkesin yaptığı aynı anda sayfada görününce şahane oluyor,renk renk battaniye yaa bir de o kadar yaratıcı çalışmalar var ki hep kaydediyorum yaparım diye...Mavi motifin de öyle güzel olmuş kii.kırlentlere de çok yakışıyor,ellerine sağlık..Ben de yıllar önce motiflerden hırka örmüştüm,onu fotoğraflayayım da senin için yayınlayacağım marifetli arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım teşekkürler. Sonunda pintersete girdim," face üzerinden mi bağlanmak istersin" diye sordu, "he" dedim. Ama şimdilik pek de bir şey anlayamadım. Umarım hiç sevmem, umarım beceremem, umarım hiç güzel, renkli bir şeylere rastlamam. Nedir bu internet bağımlılığı, ne olacak halimiz :)

      Sil
    2. Ben de Facebook üzerinden bağlanmıştım,sonra ilgi alanlarını işaretliyorsun sonra onlar her gün sayfanda çıkıyor,geçer geçer bir ara ben de gece kaçlara kadar bakıyordum,şimdi geçti gibi :)) Ama biz çok geç tanıştık internetle Nurteeeen :))

      Sil
  2. Ben de pinterest bağımlısı oldum. Motif çok sade ve güzel😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Hanımcım ben yeni yeni girmeye başladım Pintereste daha anlamaya çalışıyorum. Hepten gittim yani :) Sevgiler.

      Sil
  3. çok güzel bir motifmiş gerçekten, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de çok beğendim ama elimde bir sürü yarım iş beklerken yeni modellere göz kırpmak... Bilemiyorum yapabilirim de, öyle bir şıpsevdi durumum var ne yazık ki... Sevgiler :)

      Sil
  4. Motif de renk de çok güzel, siz yakında bu ördüklerinizle sergi açacaksınız :)

    YanıtlaSil