31 Ekim 2015 Cumartesi

PUZZLELAR

İki aydır ara ara puzzle yapıyorum. Bir akşam ani bir heves geliyor, yemek masasını işgal ediyorum, 4-5 akşamda 1000'lik bir tablo bitiyor. Zaten çerçevesini bitirince 130 tane parçayı yerine koymuş oluyorsunuz. % 13'ü yani. Geriye kalıyor % 87. 
Bitirdiğim 6-7, ve hiç başlanmamış 1 puzzle var elimde. O da bitsin, ilk etapta 4 tanesini çerçeveletip merdiven çıkışlarına takmayı düşünüyorum. Çünkü gözüme çok boş geliyor bu merdivenler. Bakalım nasıl olacaklar? Renkler pek güzel çıkmıyor çünkü hep gece az ışıkta çekiyorum bu fotoğrafları. Neyse artık, bir kaç hafta sonra yerlerinde görüntülemek üzere, hepinize sevgiler gönderiyorum.   
NOT: Bu puzzlelar A101'den alındı. Normalde 1000 lik olanları senelerdir 40-60 TL civarında bir fiyatla alırken, 2 tane 1000 lik puzzle bir kutuda 20-25 TL civarında bir fiyatla satılmıştı. Kalitesi de fena değil. Almak isterseniz, hiç düşünmeyin derim.

12 yorum:

  1. ellerine sağlık, bende de 500 lük kaplumbağa terbiyecisi ve 300 lük kedili var ama maalesef yayılamıyorum hiç bir yere malum BADEM den dolayı merak var ya gelip parçaları patiliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice Hanımcım, kendisinden fazla ilgileniyorsunuz diye iki fazla kurcalayacaktır Badem şekeriniz puzzlları. Bence kıskandırmamakta fayda var :) Sevgilerimle.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, çok seviyorum ben de puzzleları ama yılardır yapmadım :) Fiyatları da çok uygunmuş. Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım puzzle lara. Bir ara takıntımdı. Bakalım merdiven cıkışlarında nasıl duracaklar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de meraktayım. Asıl çerçevelerini merak ediyorum, nasıl olacaklar diye. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Ooooo cok guzelleeerrrrr. Merdivenleri cok guzel dolduracaklar diye dusunuyorum. Tablo tadindalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Mevlüdecim resim çok güzel bir sanat. Yapamazsak yapılmışlarını alırız. Yapılmışlarına paramız yetmezse reprodüksiyonlarına bakarız. Aman daha mı olmadı, puzzlelarını alır, yapar, takarız. Yeter ki kafaya takmayalım :) Sevgiler, sevgiler, sevgiler :)

      Sil
  5. Puzzle çok eğlenceli de onu yapınca dikişlere pek zaman kalmıyor. O yüzden ben de çocuklar yaparken ara ara bulaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özlem Hanımcım içimdeki dikiş köpükleri yine taşmaya başladı. Biran önce bu puzzle bitmeli ki dikişe geçilmeli. Sevgiler.

      Sil
  6. Harika bir uğraş ama yer lazım birde zaman ne güzel uğraşıp şahane tablolar oluşturmuşun çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aysel Melike, yemeğimizi mutfakta yiyoruz. Bu yüzden misafir yoksa salondaki masa boşa çıkıyor. Ama misafir gelince o yarım puzzleı ve tabaklara renk renk ayırdığım parçaları, nasıl bozmadan ve kaybetmeden masadan kaldıracağımı bilemiyorum :) Sevgilerimle.

      Sil