6 Ekim 2015 Salı

MODA KENDİNE YAKIŞANI GİYMEKMİŞ; ÖYLE DERLER...

Burda dergisine son 4-5 yıldır aboneyim, her ay adresime geliyor. Market market dolaşıp aramak konforlu bir iş değil. 
Bu ay ne dikerim diye değil de ne dikmem diye tespitlerim daha çoktu galiba. Epeydir ilham perisi benden köşe bucak kaçıyor. Gerçi hemen şimdi yanı başıma geliverse şu üstteki pantolonu kat-i surette dikmezdim. Bluz güzel ama daha önce de denemiştim buna benzer bir modeli, fazlasıyla geniş duruyor, onu da dikmezdim.  
Yukarıdaki pantolon da aynı kalıp olsa gerek. Belki zayıf hanımlara yakışır ama bana yakışmayacağı kesin. Bluz fena görünmüyor, kalıbına bakmam lazım, dikilebilir bir şey mi, ya da dikmeye değer mi incelemek lazım.
Buyrun, ekstra bol sınıfından bir de kaban size. Belki ilerleyen günlerde bu bol parçalara alışır gözüm.  
Saten sabahlık gibi bir manto giyer miydim acaba? Daha genç ve fit bayanlar değil elbette sorularımın muhatabı.  
İnsan kendine bunu da yapmamalı zannımca. Siyah mus çorabın üzerine alabildiğine açık, bantlı ve üstelik pembe renk topuklu ayakkabı giymemeli. Aslında sorun tamamen bende olmalı. İzinliyken kanallardan birinde Nurella ve saz arkadaşlarının programına rast geldim. Yakışmış veya yakışmamış dedikleri hiç bir kombinde, bu arkadaşlarla aynı safta duramadım. Ben beğendim onlar sevmediler, ben nefret ettim onlar tuttular. Demem o ki, ben modadan anlamam, trendlerden bi-haber olabilirim ama en azından bana yakışmayanı iyi bilirim :) Bu ayakkabıyı neden siyah mus çorabın üstünden sırıttırayım ki? Açık ayakkabıyla çorap giyilmezdi hani? Nerede bu devlet? Sorumlulardan hesap sorulsun bence. Yetkililer çıkıp esefle kınayabilir de; o kadarına ben karışmıyorum. 
Sevgilerimle.

8 yorum:

  1. İlahi, süpersin :) Bende bir ara sürekli alıyordum baktım evde küçük bir dağ oluştu dergilerden ara ara alayım bari dedim, şimdi de ay bu ay işe yaramaz ama şu bilmem ne yi sonra dikerim alayım, ay zaten müsrif bi insan değilim hem ayda 7 tl ne ki alayım falan filan diye diye baktım yeniden her ay almaya başlamışım :) Mus çorap üzerine sandalet fikrine tamamen karşıyım umarım moda falan olmaz :) Zaten ne demişler "kıskanç kadın başkalarına yakışanı, tarz sahibi kadın kendine yakışanı giyer" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım ne güzel lafmış öyle; kıskanç kadın ve tarz sahibi kadın ha? Düşününce hak veriyorsun :) Dergi meselesine gelecek olursak, bende 1994 yılı son aylarından bu güne kadar bir kaç eksiğiyle bütün burdalar var (eksik olanlar ödünç diye gidip gelmediler). Bazıları parasını defalarca ödedi. Bazılarını almaya değmedi. Ama hepsi de beni mutlu etti. Daha ne olsun? Sevgilerimle.

      Sil
  2. Benimde dağ gibi büyümekte olan burdalarım ve hehmen hemen her sayıyı almaktan bir türlü kendimi alamıyorum. Kumaş aşkı gibi şey. Sağlık olsun. Bizimde hobimiz bu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama Şebnem Hanımcım; içkimiz yok, kumarımız yok ayol. Akşam da karıya kıza gitmiyoruz. Tek hovardalığımız bu oluversin :) Sevgilerimle.

      Sil
  3. Nurtennn model tahlillerine bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. Nuraycım teşekkür ediyorum. Dergiyi alınca artık beni çok mutlu eden modeller olmuyor. Eskiden daha güzel modeller mi vardı, ben mi eskidim bilemiyorum artık :) Olsun ama yine de alıyorum :) Sevgiler gönderiyorum. Almayı unutma taam mı?

    YanıtlaSil
  5. :)) bak şimdi iki sanatçi çıkar şu iğrenç çorap yazlık ayakkabı ikilisini yapar sonra tüm camiaları da ayyy şekerim ne kadarrrr güzellll muhabbeti başlarsa hiç şaşırmam, biz de bakar bakar güleriz çünki komik:))

    YanıtlaSil
  6. Modacılar bize hitap etmiyor cancağızım .😊

    YanıtlaSil