28 Nisan 2016 Perşembe

SİYAH-PEMBE ÇİÇEKLİ GÖMLEK

Daha önce BU YAZIMDA  kesiminden bir parça gösterdiğim kumaşımı nihayet dikip bitirdim. Ne varsa eski burda dergilerinde var azizim. Zaten yükselen trend gibi dikiş diken bloger arkadaşlar sahaflardan ve internetten eski burda dergileri topluyorlar. Bu gömleğin kalıbı da tahmin edebileceğiniz gibi onlardan birinden. İsteyen, merak eden olursa arar bulurum hangi sayıymış diye. 
Kalıbı daha önce de kullanmıştım. Biraz bol bir kesimi var ki pazularım sığsın diye özellikle kolları geniş kalıpları tercih ediyorum. Ne de olsa çocukluğum ve gençliğim Alman Gülle Atma Milli Takımında spor yaparak geçti, olmasın mı o kadar pazu? Yalan ayol inanmayın, Kapıkule'den ilerisine geçmedim, Kapıkuleye kadar bile gitmedim ama birinci köprüden üç beş geçmişliğim var, sonuçta 4 yıl İstanbul'da okudum. Eski model olduğu için omuzlar da biraz düşük. Hani ben omuzlar düşük diyorsam, o omuzlar düşüktür hanımlar, siz de ona göre çalışın. Ben omza denk gelen beden kısımlarını dikiş paysız kestim. Normalde böyle şeyler hiç yapmam. Oldu ama, sorun çıkmadı. 
Sevgiyle kalın hanımlar. yeni işlerde görüşmek üzere.

13 yorum:

  1. Böyle güzel gömlek dikince deymeyin keyfime der gibi bakmışsın arkadaş bayıldım yine ellerine seğlık.İyi günlerde giy,Desnlerde,modelle uyum içinde olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Merih Hanımcım. Kumaş diker miyim, dikmez miyim diye başında gidip gelip son anda aldığım bir kumaş. O alışverişte hiç tereddütsüz mutlaka dikerim dediklerim hala duruyor ama :) Sevgiler.

      Sil
  2. Aynen katılıyorum bacım,eski kalıplar bir harika.Ve,bol kollu model konusuna da katılıyorum,benim de oazularım sığmıyor kalıplara.Acaba bizim nelil mi böyle...Gerçi ben vücut geliştirme yaptıydım öğrenciyken ama,bir sürü arkadaşımın kolu benim gibi.Sanırım her işi kendimiz yaptığımızdan olacak.Sen her gün o kolileri taşırken vücut geliştirme yapıyorsun zaten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım eski kalıplar mı harika, biz mi eskide kaldık bilemiyorum. Bu dediğini ben de düşünürüm zaman zaman. Galiba kendi vücutlarımızı kendimiz geliştirdik, evde, işte, aletsiz spor olmayan sporlar yaparak falan. Benim o koli taşıma işlerim bitti 3 senedir idari kattayım. Ama inan içim elvermiyor genç meslektaşlarımın manevi yüklerini omuzluyorum şimdi de, uzaktan bilgisayarla bağlanarak zaman zaman yardım ediyorum. Övünmek için söylemiyorum bunu aman yanlış anlaşılmasın. Canımız tez, yük her türlü taşıyoruz, o manada söylüyorum. Hepsi iyi çocuklar, kadir kıymet biliyorlar sağ olsunlar. Sevgiler canım.

      Sil
  3. Nurten hanımcım kaç bedensin ki kalıba sığmayasın . Hiç sorma Hilmiye hareket yaptırmaktan benim pazularda gelişti .
    Gömleğin deseni , kalıbı çok yakışmış güle güle kullan. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkancım ben bayağı bi bedenim üstten 42 alta doğru 44. Zaman zaman 44 ü bile aşıyorum ayıptır söylemesi. Ama nasıl oluyorsa kendimi çekmek için bin takla attığım o mekan az biraz zayıf gösteriyor. Bir koltuk atıp hayatıma orada devam etmeyi düşünüyorum. Sevgiler.

      Sil
  4. Kumaş tam yazlıkmış. Çok güzel olmuş. Ben de ilk dikişe başladığımda aldığım bir kaç Burda ile her şeyimi dikebildiğimi keşfettim. Yenilerini almak çok gereksiz. Aynı modelleri farklı kumaşlarla evire çevire yayınlıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem Hanımcım aynı fikirdeyim ama her ay o burda da alınmadan olmuyor maalesef :) Sevgilerimle...

      Sil
  5. Desen ve renklere bayıldım, çok da yakışmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Nurtennn kendini de abart,çok kiloluymuş gibi,kızım ben karşımda gayet fit hoş bir hanım görüyorum ,şakadan gülleci kadın :)) Lisede hoca benim gülle atışlarımı pek beğenmişti de takıma almak istedi de ben aman aman kaçmıştım ...Canım gömleğini güle güle keyifle giy,ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Nuraycım, abartıyorum, o 42-44 beden hatun asla ve kat'a ben değilim zaten. Hap kadarım, cep boy; minyon kelimesi benim için türetildi :) Şekerim olmuyor inanmazsan kareli gömleğime bi bak. Esnek kumaş olsa mükemmeldi ama esnemeyen kumaştan dikilince kollar gidecek. O aynalar sihirli bence. Bütün işlerimi orada yapmaya, misafirlerimi o 2 m2 cik alanda ağırlamaya karar verdim zaten :) Sesini duymak iyi geldi. Sevgilerimle.

      Sil
  7. Kumaşın deseni renk tonları bir harika gömlek olarak dikilmesi de isabet olmuş bayıldım güzell günlerde giyesin .

    YanıtlaSil