14 Ocak 2014 Salı

DİKİŞ MALZEMELERİ İÇİN İNTERNET ADRESİ

Afyonkarahisar'da reglan vatka bulamayınca, sayfamda isyan etmiş ve bildiğiniz internet adresi var mı diye bloger arkadaşlarıma sormuştum. Sağolsun SEVGİLİ ALANAY "bulursam alıp göndereyim mi?" diye teklif etti. Esra isimli bir yorumcum da bir internet adresi verdi: GOBLEN.COM. Ben daha önce de bu siteden goblenlere bakmıştım. Ama dikiş malzemeleri de sattıklarını fark etmemiştim. Neyse artık ben sevgili Arzu sayesinde biliyorum. Sizler de öğrenin istedim. Çünkü bizler gibi küçük şehirlerde oturanların; istedikleri malzemeye kolay ulaşamamaları yüzünden, bu tür bilgilere çok ihtiyaçları bulunmaktadır.                                      

 
Sitede reglan vatkanın 1,5 TL olduğu yazıyordu. "Beyaz ve siyah renklerden beşer tane alayım da lazım oldukça kullanayım" diye düşündüm. Sonra da "acaba bu fiyat tane fiyatı mıdır" diye şüpheye düşüp 6 şar tane sipariş ettim. Çiftinin fiyatıymış. Önemsiz bir para ama alışverişinizde faydası olur diye yazıyorum. Çünkü bir işin ortasına geldiğimde veya bitmesine yakın, malzeme eksiğimi fark ettiğimde sinirlerim pik yapıyor. Goblen.com bir de şıklık yapmış, siyah etamin üzerine çiçek işlenmiş bir kese içinde lavanta göndermiş. 

 
Bu arada düşündüm de, yeni başlayanlar "bu reglan vatka da ne ola ki?" diye sorabilirler. Sonuçta koskoca Afyonkarahisar'da bile reglan vatka yok. Yeni başlayanlar, bilmeyenler veya görmemiş olanlar nereden bilecekler, değil mi?Altta solda düz vatka, sağda reglan vatkayı görüyorsunuz. Reglan kolda, üstteki fotoğrafta görüldüğü gibi, omuz tarafına yuvarlak kısmını, boyun tarafına ince kısmını denk getirerek dikiyoruz. Detay isteyen olursa onlara ayrıca yazarım. 

3 yorum:

  1. AAaa ne güzel bende İzmitteyim ama dikiş malzemesi konusunda inanılmaz sıkıntı çekiyorum.
    Böyle siteleri buldukmu mutlaka birbirimize haber verelim.
    Ah Dolunay candır. Yollar vallahi o kadar güzel bir kalbi var :)
    Hadi ama mantoyu merak ediyorum . Giy üstünde görelim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben normal vatka da hiç kullanmadım ama reglan kol için vatkayı da ilk defa duydum. Yeni bir şey öğrendim sizden teşekkürler, bir gün elbet işime yarar (:

    YanıtlaSil
  3. Bende sizi tesadüfen "kendin dik" de gezinirken buldum. Sıkıntınizi anliyorum cunku bende Afyonkarahisar da ikamet ediyorum ve siz bilirsiniz Millet Hamami dedikleri yere dikiş kursuna gidiyorum. Sizinle Allah nasip etti burda tanistik inşallah da karşılıklı gorusmek nasip olur. Allah işlerinize kolaylık versin.

    YanıtlaSil