30 Kasım 2012 Cuma

12 DÜĞMELİ GÖMLEK

Kollarında 3+3 ve önde 6 olmak üzere 12 düğmesi var. Nesi var diyecek olursanız, yeni makinamın ilik evi açma fonksyonunu öğrenemedim. Kitapçıkta anlattığı gibi üst ipliğini elimle tuttum ama dikişi gerçekleştiremedim. Ben de kızdım ve sık ayarda bir zig-zag modeli seçerek kendim kafama göre açtım. Tabi işin en zor kısımlarından biri bu oldu. Tek düğmeli olsa mesela, o kadar iyi olurdu ki... 
Bu gün de bir hasta ziyaretine gitmeden önce annnemlerde kendimi görüntüledim. Annem vestiyerin dağınıklığını göstermememi istemişti. Dağınıklık olacak bir annemin ilaçları vardı yerine kalkmamış o kadar.  Bence uygundu, kadraja almayabilirdim falan. Ama kendi çantamı ve hırkamı hiç hesaplamamıştım. Üstelik flaş etkisi yüzüme gelsin de mah-cemalim görünmesin derken kadraj madraj hak getire olmuş. 
Sonradan fark ettim ki, ben bu kalıpla daha önce de bir gömlek dikmiştim de sık giymediğim için unutmuştum. 
 İşte diktiğim gömleklerden biri budur. Diğerlerini de görüntüledikçe paylaşırım artık.

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş ve güldürdün beni neden o kadar kolda düğme diye diye iyi günlerde giy:)) Makinanın ilik açmada manuel programı ve geri fonksiyonu yok mu?

    YanıtlaSil
  2. sadece gömlege odaklandım ,gerisine sen söyleyince baktım ,aa anne çalışan hanımım ben demedin mi:)))üstelik blogumda var ,ve dagıklık fark etmiyor ,öbür gömlegin rengi ne renk merak ettim .sen tam gas dikişe başla harika görünüyor:)

    YanıtlaSil