11 Kasım 2012 Pazar

DİKİŞTE ISINMA TURLARI

Kırlent dediğin 6 tane olmalı. Benim koltuklarınki gibi 4 tane olunca tekliler açıkta kalıyor. E üzülsünler mi zavallıcıklar? Perde kumaşımdan alıp takımı tamamlayayım diye düşündüm. Aşağıdaki fotoğrafta koltuğun kendi kırlentleri var. Hatta özellikle birinin yönüne de dikkat etmemişim, çiçekleri tepe taklak duruyor. Bakınız: ESKİSİ
Aşağıdaki fotoğraf ise YENİSİ! 
Geçenlerde şu yazımda yaptığımı anlattığım yastıklardan kalan kumaşla, kırlentlerimin ölçüsünde 2 kılıf diktim. Eski koltukların atmaya kıyamadığım 3 küçük kırlentinin içiyle de doldurdum. Eski koltukların kırlentleri daha küçükmüş demek ki. 
Kumaşın perdedeki dökümü ile kırlentteki duruşu yüzünden renkleri farklıymış gibi görünüyor. Ama ışığın vuruş açısıyla da yanar döner rengi ortaya çıkıveriyor. 
Bunlar da kendi imalatım olan perde aksesuarlarım. Boncukları ipe dizip zincire bağladım. Zinciri de korniş tokasına sabitleyip kornişe taktım. Püskülü hala yok. Ancak bu durum; uzun zamandır iş hayatımdaki püsküllü yoğunluğun, özel hayatımdaki detay algılayan reseptörleri tıkaması sebebiyle, beni hiiiç mi hiç rahatsız etmiyor.  "Her şeyim denk de püskülüm mü eksik, bir kusur o kalıversin" diyorum.
Kırlente bir yakın çekim daha. Ayrıca sizler gibi ben de fark ettim ki çok fazla kırlent kelimesi kullandım. Ama kırlent yenilediğimi anlattığım bir yazıda "kırlent" demeden kırlent diktiğimi nasıl anlatabilirdim değil mi?  

3 yorum:

  1. Isınmışsın seeen... soğumadan devam et bence :)
    Perde aksesuarlarına bittiiim, bayılırım ya her yana birşeyler asmaya :))

    YanıtlaSil
  2. Anlatımınız çok hoş :) Kırlentlerde güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba nurten ben geldim. Burada mola veriyorum. Herşey çok güzel ellerine sağlık. Görüşmek üzere sevgiler:)

    YanıtlaSil