27 Kasım 2012 Salı

EVDEYİM

Bu hafta izinliyim. Mümkünse birazcık dinlenmek, canımın istediği saatte yatıp, istediğim saatte kalkmak, tv karşısında, bloğumun başında, reçelli, peynirli, kızarmış ekmekli kahvaltı yapmak, dikiş dikmek, dolaplarımı düzenlemek, kitap okumak, alışverişe gitmek,....... istiyorum. 
Elbette bunların önemli bir kısmına yetmeyecek 5 günlük iznim. Günler de çok kısa. Mesela bu gün akşama kadar, 1 sene önce dikmeye başlayıp evde tela bittiği için tamamlayamadığım bir buluzun, sadece manşetlerini diktim. Bir de ilik evlerini açmaya çalıştım. Yeni makinamın otomatik ilik açma programı var. Galiba manuel opsiyonu da yok:)Çok zorlandım. Hala da becerebilmiş değilim, sık ayarda bir zig-zag ile ilikevimsi bir şeyler açtım. Önünde kravat yaka bulunduğu için çok da önemli görmedim. 
Öğleden sonra, yeni bir kalıp çıkarıp gömlek dikeye çalıştım. Akşam yemeğinden sonra, bir ara yakasını tamamladım. Şimdiye kadar diktiğim en güzel yaka oldu diyebilirim, yine de ufak tefek hatalar yok değil. Yarın kollar, manşetler ve ilik evleri meselesi var. Yaptıklarımı fotoğraflayarak yayınlamayı düşündümse de kumaş alacallı beleceli olunca sadece bitmişlerini göstermekle yetinmeye karar verdim.Birsonraki yazım fotoğraflı olacak:)

6 yorum:

  1. nurtencim o bordo bu bordo değil bu takım aylar önce sandıkta yerini aldı inşallah onada başlıycam ilhan gelsin diye bekliyom

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin.Dinlenemeyeceğin kesin.:)

    YanıtlaSil
  3. Yine de hayranım ben siz çalışanların tatilde de olsa hobilerine zaman ayırmasına, kendimi düşündükçe hiç elime birşey almak gelmezdi hele ki böylesi kısa tatillerde ama cumartesi pazar 3 etek diker hafta arasıda keyifle giyerdimdi de o başka birşey, şimdi geriye dönebilecek olsam izinlerimi özellikle kış aylarında alır eve kapanır diker biçerdim şimdi yaptığım gibi ama o zaman daha keyifli olurdu diye de düşünüyorum hafifi bulanık mıyım ne:))Gümbür gümbür geliyorsun hadi bakalım bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  4. Her sınav haftası bitişinde bende aynı modda oluyorum, sınavlar bitsin şunu yapıcam şuraya gidicem, sınavlar bittiğindeyse pert olmuş yataktan çıkacak halim kalmıyor, ama sizi tebrik ederim yine de dikişe vakit ayırabilmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. BENİM YORUM BİRAZ GEÇ OLUR ANNEANNEYİM TORUNUMDAN VAKİT OLMUYOR KOLAY GELSİN BİTER RESMİNİDE GÖRÜRÜZ KİMBİLİR ÜZERİNİZDE AFYONDA GÖRÜRÜM SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil