13 Nisan 2014 Pazar

SİZE GÖSTERMEYİ UNUTTUKLARIMDAN

Daha önce dikip sizlere göstermeyi unuttuğum işlerden biri daha. Baykumaştan satın aldıklarımla birlikte gelen hediye dantel kumaşla diktim. Kalıp olarak yine, üzerimde duruşunu beğendiğim bir hazır penye bluzumu kullandım. Danteli beyaz sandy kumaşla duble ettim. Hatta o kadar kolaylaştırdım ki işi, sandy ve danteli birlikte tek seferde diktim. Hafta sonu gezmeye giderken "hanım hanımcık" konseptine uygun olsun diye pileli siyah eteğimle birlikte giydim. Fotoğrafları dönüşte çektim. Bu dantel kumaş çok ciciymiş, sitede bulursanız muhakkak alın derim.



14 yorum:

  1. gerçektende çok güzelmiş dantel kumaş, bluzada pek yakışmış, iyi günlerde giyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün iş dantelin güzelliğinde zaten, çok teşekkürler canım.

      Sil
  2. bence çok güzel vede çok yakışmış canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Melisa Hanım. Sizin aktif bir bloğunuz var mı? Varsa gelip sizin de işlerinizi görmek isteriz.

      Sil
  3. Ne hoş bir bluz o öyle. Kombin de çok güzel ve çok yakışmış. :) ellerinize sağlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim İlknur Hanımcım. Lütfen bana mesaj atmaya devam edin ki, sizin gibi içerikli blogları takip etmeyi öğreninceye kadar ben de size gelebileyim. Çünkü 300 blog izliyormuşum ve daha fazlasını izleyemiyorum. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Rica ederim, ayrıca bloğun için soyledikleriniz için çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  4. Server Hanımcım, teşekkürler. Peki ben size tıklayınca neden bloğunuzu bulamıyorum acaba? Yine beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Çok zarif bir bluz olmuş Nurten hanım, ellerinize sağlık, güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  6. Severim danteli. Çok yakışmış. Güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
  7. Çok şık bir bluz olmuş, çok sevdim! Kolye de süper tamamlamış:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel iyi günlerde giyin canım çok yakışmış

    YanıtlaSil
  9. cidden çok güzel bir kumaşmış .inanılmaz şık duruyor.ve de ne güzel dikip yakıştırmışsın.maşallah.güle güle giy.sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Nurtencim selam. Uzun zamandır hem kendi blogumu hemde sizleri ihmal ettim ama döndüm artık.
    Çok güzel olmuş. Duruşu da harika.
    Dantellerden vazgeçilmiyor :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil